Objectius


Normativa:
1 Conèixer la normativa i l'organització de la documentació per a la gestió del centre.
2 Conèixer els aspectes i tasques més rellevants per a la gestió dels centres i la seva planificació.
GESTIB:
1 Donar a conèixer als càrrecs directius les principals tasques que s'han de dur a terme amb el programari GestIB.
2 Dur a terme in situ les tasques que es corresponen amb el final de curs i l'inici del nou.
3 Transmetre les condicions i conseqüències de l'accés, privilegis i permisos dels usuaris quant al programari GestIB.
4 Resoldre els dubtes més freqüents a l'hora de treballar amb el programari.

Continguts


Normativa:
1 Gestió de la documentació i de la normativa bàsica per als centres.

2 Planificació de la gestió dels centres.

GESTIB:
1 Temporalització i procediment de les tasques d'introducció de dades al GESTIB.
2 Definició de places.
3 Destinació del professorat.
4 Actualització de càrrecs i permisos d'aplicació.
5 Revisió del tancament de les actes d'avaluació.
6 Creació de grups.
7 Matrícula dels alumnes.
8 Actualització de dades.