Adquisició de coneixements didàctics per a plantejar l'adquisició de conceptes matemàtics des de la resolució de
reptes: treballar fraccions, càlcul amb reglets numèrics, superfícies, volums i línies.
Bases teòriques i metodologies actives per a l'aprenentatge matemàtic: Thinking Classroom, Mètode Singapur, ABN.
Exploding Dots per a la construcció, comprensió del sistema numèric i adquisició de conceptes bàsics de l'àlgebra.
Activitats matemàtiques per a activar el desenvolupament del pensament computacional.
Reptes de Bebras.
La dimensió socioafectiva en l'aplicació de matemàtiques competencials.
Recursos físics i digitals per a les matemàtiques competencials.

- Professor: Lidia Esparza
- Professor: Ana Municio Zúñiga
- Professor/a: Laura López Veny
- Professor/a: Francisca Roman Alles
- Professor/a: José Antonio Vega Cuesta

- Professor: Sacha De Ignacio Latorre
- Professor: EVARISTO ALEJANDRO HERRADA MEDERER
- Professor: Gabriel Jorda Sanchez
- Professor: Catalina Esperanza Ribot Mayol
- Professor: Juli Palou Sangrà
- Professor: Catalina Esperanza Ribot Mayol